lørdag 16. mai 2009

I present to you...






Moomin Bakery & Cafe!








Jeg visste faktisk at Mummitrollet var kjent i Japan, men at de ha en egen cafe dedikert til ham, det visste jeg ikke.



Jeg måtte jo selvfølgelig inn der og kjøpe meg noe å drikke, og de viste mummi på stormskjerm der! Ante ikke hav som ble sagt siden det var japansk, men musikken var den samme og jeg skal si deg det brakte frem barndomsminner.





Det var også er liten del av bakeriet/cafeen der de solgte mummiting. Klarte ikke å styre meg og kjøpte en mummi-bentoboks :P



De hadde til og med mummipasta der! Og mummibestikk og masse andre rare ting.


Lurer på om Anne fra Sverige har vært der.



God ettellerannet-bær smoothis har de også x)





Har også hatt min(e) første purikura opplevelser :P

Hvis du ikke vet hva det er, så google det...

3 kommentarer:

  1. Haha, at mummitrollet var kjent i Nippon viste jeg faktisk XDD men det er fremdeles litt sykt å se da

    SvarSlett
  2. Fremdeles spennende å les bloggen din, les dnj i bolka, da, vente ei stund, så les æ igjen, for æ e så dårle på å husk sånt, men når æ læs så læs æ alljt som e skrevve sia sist ^^

    Virke som om d e kjempearti nedi der, sjøl om hanj duden på oksen virka litt suspekt. E d my kriminalitet i Japan? :)

    SvarSlett
  3. Ja, skummel mann på okse x)

    Nei, tror ikke det er så alt for mye kriminalitet her, fordi det er nettopp det at japanere er veldig mistenksomme når det gjelder kriminalitet. De har ganske mye sikkerhet rundt seg. Her jeg bor er det for eksempel women-only etasjer det man må ha en spesiell nøkkel for å komme inn. Fordi japanere er mistenksomme ovenfor menn. Også har jeg blitt utstyrt med personlig alarm og greier.

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!