fredag 15. mai 2009

Karaoke ni ikimashita!

Jeg har vært på karaoke med hele gjengen i kveld! Det var utrolig gøy! Masse god mat og mange entusiastiske og flinke sangere!

Høydepunktet var vel kanskje da Beneditto var med og sang som Barbie i "Barbie Girl"... Eller... Egentlig alle sangene Beneditto var med i sang på. Han lever seg så utrolig inn i det at det er helt utrolig. Morsom kar han Beneditto-san. Og Junichi og Clarice er sååå utrolig flinke til å synge! (ikke for å forvirre noen her, men Junichi er mexicansk og Clarice er japansk, så synes det er litt morsomt med hvilke navn de har).

Lurer på hva det er neste fredag (hver fredag er det party-time). Også må jeg få med meg filmen neste uke, jeg glemte det i går.

1 kommentar:

  1. Haha, jeg vil også gå på karaoke i Japan! Det virker så sykt morsomt XD

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!