lørdag 23. mai 2009

Video!

En liten video fra Japan :D


Ellers så har jeg i dag vært på bowling (real bowling this time...) og kom på andre plass etter at jeg de tre første rundene bare hadde 4 poeng... Etter det dro vi å spiste pasta. Så dro vi innom en butikk som hadde ganske mye tradisjonelt japansk. Det var ganske dyrt der men... Sebastian kjøpte seg yukata (bomulls kimono... aktig). Har litt lyst på en selv, men det er dyyrt!
Etter litt handling er det alltid på plass med iskrem, så vi dro på 31 og kjøpte oss det. Nam nam :P
Så måtte Mandy dra og jeg Sebastian og Katie dro på den svææære Biccamera butikken. Det kjøpte jeg tamagotchi til Marita og mikrofon til meg. Så ble det litt vandring rundt på måfå til vi gikk på en Starbucks og tok en hvil. Så var dagen over og vi tok siste tog hjem.

I morgen skal jeg til frisøren! Whooho!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne til en kommentar!