onsdag 27. mai 2009

Voffsn ;D

De har så fine hunder i Japan! Skikkelige søtinger. Men dessverre er det også en del løshunder her, noe som er litt trist. Og løskatter. Ser man en katt, så er det som regel en løskatt. Hvis folk har katter som kjæledyr så tror jeg nok de er innekatter, jeg har ikke sett noen rene og friske katter som kunne ha vært eid av noen. Bare shabby og tynne katter.

Til forskjell fra Norge så selges det hunder og katter på dyrebutikker i Japan. I forrige uke var jeg innom en dyrebutikk i Hakata. Det var det en kjempesøt kattunge som lå og sov i buret sitt, samt en dachs valp.


Hm... Litt lite inspirert til å skrive i bloggen i det siste, beklager. Men det er veldig uinspirerende når jeg ikke vet hvor mange som følger med på bloggen (eller ikke følger med). Det er liksom ingen som kommenterer, så hvordan skal jeg vite det? Det er helt gratis og reklamefritt å kommentere, så hva venter dere på?

Skriver forresten også "dagbok" utenom bloggen. Den er ikke særlig personlig med tanke på at kanskje noen vil lese den når jeg kommer tilbake til Norge, så om du vil ta en titt i den når jeg kommer hjem, then let me know :)

Har lagt ut en del bilder på facebook herifra, så ta en titt.

4 kommentarer:

  1. Tru du slæpp å bekymmer d for om folk følge me ell itj. E æ i alle fall innom kvar dag og sjekke siste nytt. Du æ en del av de faste tre om morran: VG Dagbladet og Hermetikktikk :)

    SvarSlett
  2. Jepp e å æ innom å sjer om dæ æ nå nytt kvar dag:)
    Artig å læs ka du skriv, å sjå på bildan dine=)
    Men kansje e å Tormod ikke æ bra nok?:P

    SvarSlett
  3. Joda, hyggelig å høre, men det er ikke så mange som kommenterer. Det gjør det litt kjedelig for min del... :P

    SvarSlett
  4. Gunnar, Petra & Embla6. juni 2009 kl. 00:08

    Vi følger med her og vettu!
    Embla er allerede på vei til Japan etter at vi fortalte henne om den Mummi-cafèn! ;)

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!