torsdag 28. mai 2009

Morsom kveld!

I dag var det "sayonara-party" for Anna fra Sverige! Det var utrolig gøy!
Vi dro først på resturant og spiste, der jeg ble kjent med flere morsomme og kule folk. Ble også invitert sammen med en hel del andre til å spise hos Masaki-san på søndag. Junichi har visstnok laget mexikansk mat hjemme hos ham før. x)
Etter resturanten så dro en gjeng av oss på karaoke, det var som alltid gøy. Michael synger også fint, det kom som et lite sjokk faktisk... Han pleier å være ganske stille, men det virker som om at når han har "noe" innabords så blir han utrolig sprudlende.
Etter karaoke dro vi på nattklubb der vi hadde det festlig helt frem til rundt 3. Mye rart skjedde på den nattklubben, men skal ikke gå i detalj her...
Så var det tid for å komme seg hjem, så jeg og Mandy gikk på leting etter en 7/11 for å ta ut penger slik at vi kunne betale taxi. Jeg, Mandy, Ole og Clarice tok en taxi sammen.
Så var altså en morsom kveld over og i morgen (teknisk sett i dag) er det Anna's og mange andres siste dag på GenkiJACS. Noe som er utrolig trist. Tror det var totalt 8 stk. som skal slutte. Det er ikke noe gøy, siden jeg kjenner dem såpass godt nå og vil ikke måtte se dem reise herifra og aldri få se dem igjen. Vi har jo hverandre på facebook stort sett, men likevel. Jeg har definitivt lyst til å dra tilbake til GenkiJACS igjen. Har faktisk lyst til å forlenge oppholdet mitt (ja, det går an) men tror ikke jeg kan det. Da blir det tom peng pung på meg...

Det var alt for nå! Skal skrive mer seinere i dag om alle tårene som kommer til å spilles under the graduation ceremony.

2 kommentarer:

Legg gjerne til en kommentar!