mandag 15. juni 2009

Norway

Da er jeg tilbake i Norge igjen.

Savner Japan noe fryktelig! Savner å ta toget hver morgen, ha det himmelskt gøy med vennene mine, tulle i timene osv...

Å komme tilbake til kalde gråe Norge er ikke så veldig gøy. Det regner jo selvfølgelig her. Hva annet kunne jeg forvente... Håper været forbedrer seg snart, ikke at det ser ut til å gjøre det i den nærmeste fremtid...

Reisen hjem var veldig basj... Kluss på Heathrow. Forsinkede fly, som gjorde at jeg mistet neste osv. Måtte overnatte på hotell ved Heathrow for 350 pund! Håper inderlig at jeg får igjen de pengene av flyselskapet/forsikringen. Dyyyyyrt.

I miss you guys! I didn't want to leave...

3 kommentarer:

  1. Aaaaw, kan godt skjønne at du savner nippon :c jeg blir helt fra meg hver gang jeg skal hjem ifra london XD
    Her hvor jeg bor er det heldigvis sol nesten hele tiden!

    Så ille teit, håper inderlig du får tilbake pengene dine!

    SvarSlett
  2. Ja, det er alltid trist å forlate steder man har venner på :P

    Håper jeg også. >_<

    SvarSlett
  3. Oi, har du dratt hjem alt? Dx

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!