torsdag 11. juni 2009

Hjem til Norge snart

Har nesten pakket ferdig! Gjenstår bare de tingene jeg faktisk skal bruke i morgen og et par våte håndduker. Jeg måtte faktisk kjøpe en ny bag for å få med meg alt hjem. Det sier litt om hvor mye jeg har anskaffet meg her. Men slapp av! Mye er suvernirer og gaver til dere der hjemme! x)

Mangler egentlig noen suvernirer enda, men det er litt vanskelig å finne enkelte ting. Og å finne tid til å finne dem...

Gruer meg til å morgen egentlig. Min siste dag på skolen kommer til å være trist! Og på den vanlige "graduation-ceremony"-en må man jo selvfølgelig holde tale... Det blir skummelt. Kommer sikkert til å grine så det jodler...

Then Fubar!

4 kommentarer:

  1. Woha, du kjæm snart heim igjen! :D Tequila ska ha et nytt kull m valpa ganske snart, nå som e litt merkeli ettersom vi kastrert hannhundan kjemisk, men d va tydelivis itj så vellykka at d gjor nå. Håpe du har skreve kort t mæææ? xD
    Vi snakkes/sees snart :D

    Klem!

    SvarSlett
  2. Whooo, valpa x)
    Blir litt godt å komme hjem :)

    *host* Har skrevet kort til ganske mange jeg, men dessverre er postkontoret bare åpent når jeg er på skolen, så jeg har ikke fått sent dem >_<
    Så folk kan få dem personlig når jeg kommer tilbake õ_õ

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!