onsdag 6. mai 2009

Gleder meg

I morgen begynner jeg endelig på skolen! Det gleder jeg meg til, det er utrolig kjedelig å ha tre dager å ikke gjøre noe på, spesielt når man er på et helt fremmed sted man ikke kjenner. Kanskje noe av grunnen til at jeg ikke er så alt for begeistret for sydenturer, spesielt når man ikke har noe gjør noe... Bare daffer.

Uansett, jeg håper morgendagen blir fin. Toget til Tenjin blir ingen problem, det har jeg tatt allerede. Skolen er også lokalisert.

I dag da jeg var ute og gikk så tror jeg faktisk jeg så totalt 4 gaijins (utlendinger) noe som er et sjeldent syn. En mann sto og ventet på toget, en annen satt hos frisøren, mens en mor og sønn gikk nedover en gate. Så jeg anter at i 5-6 tiden er da alle utlendingene kryper frem fra sitt gjemmested...? Haha

Runa, jeg har kjøpt (litt av) bursdagsgave til deg ;D

2 kommentarer:

  1. Yay, håper du trives på skolen da! (:
    Helt enig med det om sydenturer btw.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det!
    Jepp, liker helst at det er litt planer for dagen :P

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!