lørdag 9. mai 2009

Helg

Ikke så begivenhetsrik dag i dag.
Dro en tur til Tenjin for å sjekke ut shoppingmulighetene. Skal si deg det er shoppingmuligheter der! Fant to kjøpesenter med sikkert 8-10 etasjer hver, og det er sikkert fler kjøpesentre også. Jeg kjøpte ingenting da, for jeg hadde ikke så mye penger til shopping. Det var også en av grunnene til at jeg dro til Tenjin i dag, for å se om jeg kunne finne et sted å ta ut penger, men det fant jeg ikke... Derimot da jeg kom tilbake til Ijiri, så fant jeg ut at på det knøttlille postkontoret her egentlig bare består av to postkasser og to minibanker... Hahaha

På tur tilbake fra postkontoret så møtte jeg ei jente fra Hawaii som lurte på hvor Cool Reve var (dormitoryen jeg bor på) så jeg viste henne veien siden jeg var på tur dit selv. Hun skal begynne på samme skole som meg på mandag :)

I morgen skal jeg møte ei jente som heter Kazumi, som jeg tilfeldigvis ble email-venn med før jeg dro til Fukuoka. Temmelig random at hun bodde i samme by som jeg skulle dra til liksom. Så vi har pratet en del på email de siste ukene og avtalte at en dag når Kazumi hadde fri fra skolen (elever har ikke mye fri her til lands) så skulle vi treffes og gå på shopping :P Så det blir gøy

1 kommentar:

  1. Jeg tror jeg hadde dødd hvis jeg hadde vært på det shoppingstedet og ikke hatt penger XD
    eller spørs jo om de har noe fint da ofc.

    Og så utrolige nais at du møter folk som skal begynne/går på samme skole som deg!

    Blir gøy å møte email-venn da! Så moro (:

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!