søndag 10. mai 2009

Shopping

Mmmm... shopping.... er gøy ^^

Begynner å få sansen for shopping. Ikke at jeg har shoppet mye i dag, men det er utrolig gøy å gå i butikker å se også. Eneste jeg har kjøpt meg er en veske som jeg kan bruke på shopping (aha!) og til skolen, en trøye av noe slag som sikkert raskt kan bli mitt nye favorittplagg og et par råkule sko! Som dessverre er for små til meg, men de skal være en gave... Hysj :P

For ikke å avsløre noe for personen gaven er til, så legger jeg ikke ut noe bilde...

Men seriøst, shopping er vanvittig gøy! Noe jeg ikke har følt før. Jeg har alltids likt shopping, men aldri gjort det noe særlig, men nå tror jeg at jeg er frelst eller noe x) Må sikkert kjøpe en ekstra koffert for å få med alt hjem... *host*

On a different note så klarte jeg på underligvis å gjøre noe merkelig i dag da jeg var ute å shoppet.
Jeg var først innom et kjøpesenter jeg ikke hadde vært i før, der viste det seg bare å være rare ting. De hadde tema-etasjer, der en etasje var bil-etasjen (hvordan de fikk bilene opp i 5 etasje, det vet jeg ikke...) og en annen var reisebyrå-etasjen osv. Så jeg gikk til Tenjin Core, der jeg visste det var gode muligheter for shopping og så meg rundt. Etter å ha gått litt rundt i etasje B2 (kjelleretasje altså) så plutselig var jeg i det andre kjøpesenteret! Jeg hadde kommet opp i den etasjen utgangen var før det gikk opp for meg hvor jeg var. Så jeg gikk ut og så mot det andre kjøpesenteret som lå lengre ned i gata, på et anne kvartal. Det viste seg at det var en tunnel mellom de to kjøpesenterne som jeg ikke hadde lagt merke til at jeg gikk nedover... Så det var min lille kjøpesenter-adventure.

Nå er klokka 9 på kvelden her, og jeg er trøtt som en strømpe. Mon tro om det blir shopping i morgen også?

3 kommentarer:

  1. Haha, sånn var jeg før og, jeg hatet shopping, men nå, fxdlgnsphnr. Klarer meg ikke uten XD
    Haha en shopping veske, nais!

    Høres ut som et -sykt- shoppingsenter o-o

    SvarSlett
  2. Vet deeeeet =w= skulle egentlig til nippon i sommer, men både mamma og jeg er pengelense så det blir til påsken neste år

    SvarSlett
  3. Yes I agree, shopping in Japan is always great fun. The girls and guys are all stylish, the shops are filled with great fashion, the prices can be a bit much sometimes but you are always bound to find a discount somewhere. I hope you continue to have a blast shopping in Japan. I know I did when I was there.

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!