lørdag 30. mai 2009

*host*

Good gracious... I går var en vill kveld. Drakk meg litt under bordet jeg gitt... (stolt nå bror?)
Heldigvis hadde jeg en masse folk til å passe på meg. Mandy tok ansvaret for meg og det er jeg takknemlig for! x) Også en svenske som het Markus var det og pratet skit på svensk med meg. Veldig hyggelig. Det ble faktisk en blanding av svensk, japansk og engelsk. Temmelig interessant. Mandy skjønner jo ikke svensk, så vi måtte veksle, men det var litt befriende å snakke nordisk for once. Jeg kunne jo selvfølgelig ha snakket norsk også, Markus ville ha forstått meg likevel, men svensk er morsomt...
Etter at kvelden var over, gikk vi på McDonalds (som er åpen døgnet rundt) slik at Mandy og Christian kunne spise litt, mens jeg halvsov litt. Så dro vi hjem, men både jeg og Mandy var veldig trøtte, så vi dro forbi stasjonen vår ved et uhell og måtte ta et tog tilbake igjen.

Exciting.

2 kommentarer:

Legg gjerne til en kommentar!