tirsdag 2. juni 2009

GO HAWKS!

Har vært på min første baseball-kamp i dag (gratis-billetter gjennom skolen)! Det var meget gøy! Fukuoka Softbank Hawks (de er kjøpt opp av mobilselskapet Softbank) mot Yokohama Baystars. Heiet jo selvfølgelig på The Hawks! Og de vant jo selvfølgelig også!

Var faktisk morsommere enn jeg trodde. Syns vi skal få baseball til Norge. Kutte ut fotball å få baseball i stedet, det hadde vært tingen. ;D

Da laget vant så ble det skutt ut sånn glitrende sølvbånd fra taket som dalte ned, jeg tok litt av det som jeg skal ta med hjem. Haha, meningsløst. Reklame for 7/11 var det på det også.

Junichi spilte bort alle pengene sine på arkade... igjen...

Det er en kamp neste uke også, som jeg har lyst til å gå på. Håper jeg får en av gratisbillettene til den. Men siden det til og med var en billett til overs i dag, så tror ikke jeg det blir noe problem.

Ellers går livet sin vandte gang her i Japan. Gruer meg faktisk litt til å dra hjem til Norge igjen. Er bare veldig glad jeg ikke dro før alle "de gamle" på skolen, altså de som har vært der siden jeg kom. Nå er det ikke mange av de igjen, men mange nye folk. Hadde vært værre å dra hvis det hadde vært tidligere, for da hadde jeg måtte forlate gode venner, mens nå er det bare nye venner, så det blir ikke så vanskelig. Men trist likevel. Er blitt skikkelig glad i Fukuoka.

JEG SKAL HIT IGJEN! HØRER DERE!?

(forresten, har du problemer med å legge til kommentar på innleggene, trykk på rullegardinen under der du skriver kommentaren og velg "Navn og nettadresse". Så lar du bare "nettadresse" være blank. Etter det må du skrive inn en kode.)

5 kommentarer:

  1. Drista m på en kommentar i dag.vi følger m her hjemme .Stolte av deg!! Blomsterbedet begynner å ta form. Ligger an for luking om 14 dg.

    SvarSlett
  2. Atashi wa kangae sore goshujin kusabana kotogara monooto wa coolness xD Eller nåkka! Du får lær mæ litt japansk når du kjæm att xD
    Æ følge m på bloggen din, blogg meir ^^ Læs dæm fremdeles i bolka, men spennannjes nevertheless! :D Så glær æ mæ litt t du kjæm heim!

    SvarSlett
  3. Whohoo! Luking blir gøy!

    Tine... Det der ga ingen mening whatsoever...

    SvarSlett
  4. FUN! Baseball ser skikkelig moro ut og jeg håper virkelig at det byttes ut med fotball XD

    Du får ta med meg neste gang du skal til nippon B)

    SvarSlett
  5. Hahah! Jeg er saa enig i at vi burde bytte ut fotball med baseball. Baseball er awesome!

    (GO HANSHIN TIGERS!) 8D

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!