mandag 4. mai 2009

Innestengt

Akkurat nå regner det. Det har det gjort de siste 12 timene. Det er litt synd, for da kommer jeg meg ikke ut uten å bli klissvåt, for jeg har selvfølgelig ikke med meg paraply. Skal skaffe meg det så snart regnet stanser, jeg vil ikke risikere å bli stengt inne på denne måten en gang til, det er kjipt.

Så min plan om å dra til Tenjin i går gikk altså ikke, hvis regnet stanser en gang i dag så skal jeg forsøke igjen.
Har planer om å se om jeg finner en elektronikkbutikk, som jeg vet det er i Tenjin, for å se om jeg kan skaffe meg et større minnekort til mobilen og kanskje en mikrofon/webcam til PC'n slik a jeg kan holde kontakten med de der hjemme på en annen måte.

Jeg må finne pålegg! De må jo ha det ett eller annet sted...

2 kommentarer:

  1. Uff så kjipt at det regner da!
    Håper ikke det blir sånn hele tiden.

    Hah, pålegg ja, vær forsiktig så du ikke kjøper noe rart, hihi!

    SvarSlett
  2. Nå stråler heldigvis solen! :)

    Og jeg skal være forsiktig med hvilke pålegg (om jeg finner noe) som jeg velger :P

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!