fredag 5. juni 2009

Hawaii aften

I kveld var vi på en hawaiansk (?) resturant og spise som en farvel for Mandy som er fra Hawaii, og det er siste dagen hennes i dag.
Det var kjempegodt! Mye rart de spiser på Hawaii, men godt er det uansett. Morsomt var det.

Ellers så har jeg klart å miste nøklene mine, så jeg må betale 3000 yen for det... (ca 180 kr). Det er litt basj. Aner ikke hvordan jeg har klart å miste de, men borte vekk er de i allefall. Clarice, som jobber deltid på GenkiJACS, fortalte meg at den forrige nordmannen som gikk på skolen også mistet nøklene sine. Det gir jo et bra inntrykk av nordmenn...

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal klare å få med meg alt hjem til Norge egentlig... Det begynner å bli litt mye å dra på. Kanskje jeg sender en pakke hjem. I følge Ole fra Danmark som reiste hjem forrige uke, så koster det ikke veldig mye å sende pakker fra japan. Han sendte nemlig hjem en svær pakke med ting søstern hans hadde "bestilt"...

Og jeg har ikke sendt brevene/kortene jeg lovte å sende enda heller... Haha... Men det er litt basj, fordi postkontoret er bare åpent når jeg er på skolen, så det er litt vanskelig... Men i morgen skal jeg prøve å få sendt de. Hadde kanskje vært like greit å bare ta de med hjem, men siden folk bor på forskjellige kanter, så why not send them...

Traaallalalala.

2 kommentarer:

  1. Hah, kjipt å miste nøklene da.
    Haha, har du kjøpt såpass mye? XD

    SvarSlett
  2. *kremt* Ja, jeg har visst det. Men det er mest gjendstander da, og de tar litt plass. Kofferten min var helt full da jeg kom liksom.

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!