tirsdag 9. juni 2009

Karaoke-night AGAIN? :P

I dag hadde jeg kalligrafi på skolen! Det var gøy! Vi fikk lage vårt eget stempel med navnet vårt på i kanji ;D Så nå kan jeg stemple ting med navne mitt, det blir gøy... :P
Vi skrev også kanji'en for drøm (yume) med kalligrafipensler og slikt. Veldig interessant og spennende. Dette er noe som tar mye øving for å få til perfekt, men vi greide oss temmelig bra. Læreren som viste oss var veldig hyggelig og flink.
Så etter å ha øvd seg på papir noen ganger så skrev vi på en fancy "tavle" til slutt, med navnet vårt i katakana og selvfølgelig stempel fra det nye stempelet vårt.

Etter skolen dro 9 stk av oss på karaoke for å ha det litt gøy i et par timer. Og det var det jo også sevlfølgelig.... Gøy altså... ^^
Når tiden vi hadde betalt for på karaoke var over så gikk vi på et arkadesenter og tok purikura-bilder sammen! 6 stk i en boks var litt trangt, men gøy! Vi ble faktisk med på alle bildene alle sammen også x) Jeg har vært og tatt purikura tre ganger de siste tre dagene :P

Etterpå dro vi for å spise på en indisk resturant. Det var kjempegod mat! Mmmmm nan-brød. ;D

Så dro vi alle hvert til sitt etter en fin dag :)

4 kommentarer:

  1. Igjen, koselig! :D
    Jeg dør etter å ta purikura, like før jeg drar til London BARE pågrunn av det XD
    Indisk, omnom! Jeg lager tandoori chicken heeele tiden hjemme, det er så godt~

    Karaoke er moro B)

    SvarSlett
  2. Ja, de skulle ha importert et par purikura-maskiner til Desucon eller noe. De hadde vært stappa heeele tiden!
    Ja, indisk er AWESOME ;3

    Karaoke er så som så... Liker ikke så fryktelig mye å synge, men det er morsomt å være med :P

    SvarSlett
  3. purikura ser så kult ut ^^

    heldi som fikk navne ditt i kanji skrift da :o har hatt lyst på mitt navn i kanji liksom, ska tattover d en gang i nakken :p men må ha nånn proffe til å skriv d for me før e ripe inn nå me blekk i me shøl xD

    SvarSlett
  4. Hehe, sikkert lurt det ja. :P

    SvarSlett

Legg gjerne til en kommentar!